środa, 2 października 2013

Test antyperspirantu Rexona Clear Pure- spray

 

Dzisiejsza recenzja będzie poświęcona antyperspirantowi Rexona Women clear pure. W sumie używam go już baardzo długo i mogę dodać go do listy moich ulubieńców. Butelka jest fajnie oprawiona graficznie i przyciąga oko na sklepowej półce. Buteleczka ma fajny system otwórz-zamknij zrobiony z gumy, (co widać na zdjęciu poniżej), także nie zgubimy zatyczki-bo i tak mi się zdarzało. Pojemność antyperspirantu to 150ml- jak na ta pojemność butelka jest dla mnie dość duża i zajmuje w torebce dużo miejsca.
Producent nas zapewnia, że produkt jest dla osób aktywnych (do 48h) , nie zawiera alkoholu i nie zostawia białych śladów na ubraniach. Po rozpyleniu na skórę pach ładnie pachnie- choć intensywnie i szybko się wchłania. Jak dla mnie jest skuteczny- jedynie czasem zawodzi w bardziej stresujących momentach, rzeczywiście nie zostawia białych śladów na ciemnych ubraniach. Ochrona do 48h, o której napisane jest na butelce jest wg mnie dość mocno przesadzona. Wytrzymuje spokojnie cały dzień. Jeśli chodzi o wydajność, to moje 150ml starczyło mi na cały miesiąc- a używam go każdego dnia. Dostępny jest praktycznie w każdej drogerii w różnych wersjach zapachowych i kolorystycznych.
Osobiście polecam produkt, ja go używam już bardzo długo i prędko na inny nie zmienię. Z moich obserwacji, te antyperspiranty często są w promocji i można go kupić już za 8zł.

Polecam :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz