piątek, 4 października 2013

Truskawkowy zestaw z Body Shop'u

 Przedstawię Wam dzisiaj truskawkowy zestaw kosmetyczny z The Body Shopu, który przyleciał do mnie aż z Londynu od przyjaciółki.

    Do zestawu wchodzą:
  •  masło do ciała
  • żel pod prysznic
  • peeling do ciała
  • myjka 
  • kosmetyczka
   Zestaw jest po prostu obłędny! Przede wszystkim fajnie zapakowane i oprawione graficznie.
W jeszcze większy zachwyt popadłam, gdy odkręciłam jeden z pojemniczków - zapach truskawek mnie po prostu powalił na kolana. Jest tak intensywny i przyjemny, że rozchodzi się od razu po otwarciu pojemniczka i czuć go dłuższy czas. Bardzo długo utrzymuje się na skórze - u mnie nawet ponad 24h ! Konsystencje ma przyjemną  i łatwa do rozprowadzania. Atutem jest to, że masełko szybko się wchłania i pozostawia na skórze połysk. Skóra wygląda na zdrowszą i nawilżoną. Pojemność: 50ml



Drugi w tej serii jest peeling do ciała. Oczywiście przyjemnie pachnie truskawkami, jednak tutaj zapach na skórze nie utrzymuje się tak długo jak masła. Głownie używałam go do peelingu twarzy, bo było mi go na całe ciało po prostu szkoda. Z moich obserwacji wynika, że fajnie oczyszcza twarz z martwego naskórka, choć nie do końca. Głównym powodem mojego zauroczenia tym produktem, są drobinki z truskawek, które też peelingują naszą skórę. Pojemność: 75ml



Trzeci w tej serii jest żel pod prysznic w mini buteleczce. Ma normalną konsystencję żelu pod prysznic. Intensywnie pachnie tylko na początku, później jakoś ten zapach jest przytłumiony choć wyczuwalny. Mega plus za wydajność- niewielka ilość wystarcza to wytworzenia się piany. Minusem jest to, że buteleczka jest dość mała i nie starcza na długo. Po stosowaniu żelu zauważyłam, że skóra jest nawilżona a naskórek wygładzony.
Pojemność: 60ml.





Do kompletu dołączona jest także myjką, do których nie jestem przekonana. Wolę zwykłą gąbkę do kąpieli. Wszystko mieści się w estetycznie i porządnie wykonanej kosmetyczce.

Ogólne wrażenia zestawu są jak najbardziej pozytywne. Nie wiem jaki koszt zestawu był w Londynie, ale w Polsce to koszt ok 60zł- przypominam, że to mini zestaw! Kupiłabym komplecik głównie za jego intensywny i słodki zapach truskawek, jednak ze względu na cenę, wole kupić pojedyncze i większe produkty.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz