sobota, 12 października 2013

Playboy i Pierre Rene


Hej kochane ! Ostatnio coś słabo z moją aktywnością na blogu - wszystko spowodowane jest tym, że dostałam nową pracę i mniej mam czasu na publikowanie nowych postów. W każdym bądź razie postaram się to wszystko nadrobić !




Dzisiaj Wam przedstawię :
  • krem do masażu Playboy dla kobiet
  • odżywkę do rzęs od Pierre Rene

Krem ma swoje plusy.
Na pewno będzie to przyjemny dla oka design tubki. Po otwarciu i nałożeniu na skórę, unosi się przyjemny, delikatny zapach (zapachu wody perfumowanej Playboy - Play It Sexy)












Co pisze producent:
"Krem do masażu stosowany codziennie wygładzi naszą skórę, W widoczny sposób podkreśla naturalne piękno skóry, pozostawiając ją gładką i jedwabistą każdego dnia. To cudowny kwiatowo-egzotyczny bukiet doprawiony słodkimi i pikantnymi nutami. Wspaniały zapach dla Pań zdecydowanych, pewnych siebie i swojego seksapilu. Przetestowany dermatologicznie."

Nie stosowałam go bezpośrednio do masażu - traktuję kosmetyk bardziej jak perfumy w kremie. Zapach jest lekki i zostaje na skórze. Konsystencja kremu jest lekko wodnista, ale przyjemna do rozprowadzania. Po dłuższym codziennym stosowaniu, rzeczywiście skóra wygląda na nawilżoną i jest gładka.
Krem ma pojemność 75ml i można go czasem kupić w zestawie z dezodorantem Playboy.
Koszt samego kremu to ok 9zł.
Kupiłam go w sumie z ciekawości. Jest kosmetykiem neutralnym, niekoniecznie obowiązkowym w mojej kosmetyczce. Raczej już go nie kupie, bo po prostu mi nie potrzebny.



  Drugim produktem jest bezbarwna mascara odżywiająca do rzęs od Pierre Rene z pentanolem i kreatyną.  Wcześniej miałam słabe,cienkie i ciągle wypadające rzęsy. Gdy postanowiłam coś z tym zrobić, natknęłam się na ten właśnie produkt. Po dłuższym stosowaniu (ok 3 tyg. każdego dnia wieczorem) zauważyłam, że rzęsy są dłuższe i jest ich więcej. Nie widać tego tak bardzo malując je samą odżywką (chociaż jakaś tam różnica jest, ale mało widoczna). Efekty stają się widoczne przy malowaniu rzęs tuszem - nie sklejają się !

Kupiłam już drugą odżywkę (co widać na zdjęciu, bo jest pełna) i jestem zadowolona z efektów.
Pojemność to 8ml, a cena to ok. 9.50zł.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz