czwartek, 26 września 2013

Perfekcyjna kreska..czyli moje sposoby na Eyeliner

Jakiś czas temu, Marzenka poprosiła mnie o to, bym zdradziła mój sekret malowania idealnie prostej kreski Eyelinerem. Jak zaczynałam swoją "przygodę" z linerami do oczu, to nie ukrywam, że przeczesywałam internet, by znaleźć jak najłatwiejszy i szybki sposób. Pewnego razu natrafiłam na metodę z taśmą klejącą.
1. Na początek ucinamy kawałek taśmy i przyklejamy ją poniżej oka pod skosem ( jak na zdjęciu poniżej). Kąt pod jakim chcemy by końcówka kreski była namalowana w tym momencie ustalamy sobie same-przyklejona taśma decyduje tu o kącie kreski. Naklejając ją, upewnij się, że jest mocno dociśnięta do skóry, by nakładany później liner nie wszedł pod taśmę tylko zatrzymał się na jej brzegu.






 2. Teraz zacznij nakładać liner - od wewnętrznego do zewnętrznego kącika oka. Nie martw się jeśli linia nie będzie prosta- wymodelujesz ją później, pamiętaj tylko by na początku malować ją powoli i nie odrywając pędzelka od powieki. Gdy liner dojdzie do taśmy maluj kreskę po jej brzegu - tutaj decydujesz jak długie ma być zakrzywienie.  Teraz przy lekko przymkniętym oku postaraj się zgrabnym ruchem połączyć koniec zakrzywionej linii z linią nad rzęsami i wypełnij przestrzeń tuszem. Jeśli ten etap jest zbyt ciężki, najprostszym sposobem będzie przyklejenie drugiego kawałeczka taśmy nad okiem w taki sposób, by połączyła koniec zakrzywienia z punktem nad rzęsami i wypełnij tuszem lukę ( spokojnie możesz malować po taśmie).  Po tym oderwij taśmę i zrób ewentualne poprawki.


3.Na koniec dla lepszego efektu podkreślenia oka możesz przykleić sztuczne rzęsy, przeczesać je by "połączyły" się z naturalnymi i mocno je wytuszować.











 Znalazłam też drugi sposób, przyznam że jeszcze go nie sprawdzałam, ale też wydaje się być
ciekawy i dość.. oryginalny. Zobaczcie same ;)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz