piątek, 13 września 2013

Pasta cukrowa..

Depilacja...


O depilacji maszynką, golarką czy woskiem chodzą różne plotki i ploteczki.
 Tak się zastanawiałam, która z metod jest najlepsza ? 
Przekopywałam internet za jakimś innym sposobem i natknęłam się na pastę cukrową.
Przetestowałam ją i byłam w szoku ! 
Taką pastę każda z nas może zrobić sama w domu
 Oto przepis:



Tak wygląda pasta ( zdjęta na chwilkę z palnika ), po kilku minutach gotowania:


A oto efekt finalny gotowej pasty. Wystarczy zaczekać żaby ostygła i do dzieła ! Pastę można nakładać (po ostudzeniu) palcami lub szpatułką- koniecznie po ugotowaniu musi ona przestygnąć, żeby podczas nakładania nie poparzyć skóry. Z racji że nie miałam pasków do depilacji użyłam pociętych na paski starych jeansów- sprawdzają się rewelacyjnie. ☺
Pasty  z przepisu wychodzi na tyle, że można spokojnie wydepilować całe nogi - jeśli pasta zostanie po wykonanym zabiegu- nie wyrzucaj jej! Przelaną do plastikowego pojemnika trzymaj w zamknięciu i w razie powtórnej depilacji, po prostu wystarczy podgrzać suszarką ;)
 U mnie efekt gładkiej skóry utrzymuje się jak na razie tydzień czasu - a zapowiada się dłużej !
Taki sposób depilacji, powoduje o wiele mniej wrastających włosków i jest prawie bezbolesna- sprawdza się lepiej niż depilator lub maszynka, którą na pewno już nie raz się zacięłaś.
A co wy myślicie o paście ? Testowałyście już ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz