środa, 16 października 2013

Niespodzianka !! !!!

Zapowiadałam zmianę i niespodziankę. Otóż kilka dni temu otrzymałam prezent od jednego z kolegów !
Podesłał mi linka .. gdy zobaczyłam adres - padłam ! Otrzymałam swój własny serwer i domenę z nowym adresem i logotypem!! Oszalałam z radości ! Bloguję zaledwie miesiąc i już taki krok w przód !
Teraz możecie mnie znaleźć nie tylko na Facebooku na nowym "fanpejdżu" Ancyk.pl ale takze na twetterze o takim samym loginie !!
Stronka została w prosty sposób oprawiona graficznie - jest niezwykle przejrzysta. Odpowiednie posty będą posegregowane wg kategorii, a sam widok posta uproszczony do kółeczka z obrazkiem. 


Bardzo Was proszę o opinie na temat mojej nowej stronki!!
 Maże macie jakieś pomysły jak ulepszyć ja jeszcze bardziej ?
Co prawda jeszcze nie jest zupełnie skończona ale już tak opublikowałam 2 testowe posty, abyście zobaczyli jak to będzie wyglądać. Zapraszam także do zakładki O AUTORZE byście lepiej mogli mnie poznać ;)

Pozdrawiam Was gorąco i czekam na wasze opinie !!!
;***


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz